Web analytik s presahom do produktového manažmentu
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Hľadáme analyticky zmýšľajúceho kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude prepájať dáta z webu s vývojom produktu. Vašou hlavnou úlohou bude sledovať správanie používateľov, identifikovať príležitosti na zlepšenie a v spolupráci s tímom navrhovať nové funkcie, úpravy alebo optimalizácie digitálneho produktu.
Táto pozícia je ideálna pre niekoho, kto má presah medzi webovou analytikou, používateľskou skúsenosťou (UX) a produktovým myslením.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- Implementácia a správa analytických nástrojov (GA4, GTM, Hotjar, atď.)
- Vyhodnocovanie správania používateľov a výkonnosti webu/aplikácie
- Vytváranie prehľadov, reportov a dashboardov pre interné tímy
- Identifikácia produktových príležitostí na základe interpretácie dát
- Spolupráca s dizajnérmi a vývojármi na testovaní nových funkcií (napr. A/B testovanie)
- Podpora pri prioritizácii vývoja a tvorbe produktovej roadmapy
Pridajte sa k nám a využite možnosť rásť v profesionálnom prostredí, kde každý nápad a dátový insight majú svoju váhu.
Ponúkané výhody
Práca pre lídra na slovenskom mediálnom trhu je skvelou príležitosťou ukázať, čo je vo vás.
Úspechy treba osláviť – a tie naše oslávime spolu na zamestnaneckých eventoch.
Ak si budete potrebovať oddýchnuť od práce, JOJ PLAY vám v tom určite pomôže.
Je toho ešte viac, ale to si už povieme osobne. Každý dobrý hráč si necháva tromfy na koniec.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Dĺžka praxe
Jazyky
- Anglický - Pokročilá: B1 a B2
Ďalšie požiadavky
Pre úspešné zvládnutie pozície je potrebné spĺňať tieto základné požiadavky:
- Skúsenosti s webovou analytikou (min. 2 roky)
- Znalosť GA4, GTM, Looker Studio / Power BI / iných vizualizačných nástrojov
- Základná znalosť Figma / JIRA
- Skúsenosť so základmi produktového manažmentu (napr. analýza potrieb, návrh funkcií, backlog)
- Schopnosť prepájať kvantitatívne a kvalitatívne dáta do odporúčaní
- Základná znalosť UX princípov a zákazníckeho správania
- Dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci
- Skúsenosti s A/B testovaním
- Schopnosť interpretovať SEO metriky a analýzy (napr. z Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog)
Ak vás táto ponuka zaujala a veríte, že spĺňate väčšinu z uvedených požiadaviek, budeme radi, keď sa nám ozvete a pošlete svoj životopis.
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Charakteristika spoločnosti
JOJ Group je slovenskou mediálnou spoločnosťou, ktorá svoje aktivity rozšírila naprieč televíznym, filmovým a online segmentom. Svoje stabilné postavenie neustále potvrdzujeme, rozbiehame nové projekty a posilňujeme pôsobenie na slovenskom i českom mediálnom trhu.