Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
· Koncepčná a analytická činnosť pri zabezpečovaní hospodárskeho a správneho chodu fakulty a dodržiavanie mzdovej, finančnej a plánovacej disciplíny.
· Zodpovednosť za prípravu rozpočtu fakulty, jeho plnenie a hospodárne využívanie finančných prostriedkov.
· Zodpovednosť za vykonávanie rozborov hospodárskej činnosti a vypracovanie správ o výsledkoch týchto rozborov.
· Sledovanie čerpania finančných prostriedkov vo všetkých oblastiach za fakultu a navrhovanie potrebných opatrení.
· Vypracúvanie podkladov pre zásadné akty riadenia.
· Riadenie a kontrola práce zamestnancov v rozsahu štatútu a organizačného poriadku.
· Zabezpečovanie odmeňovania zamestnancov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
· Zabezpečovanie prijatia včasných a účinných opatrení na ochranu majetku zamestnávateľa.
· Vytváranie priaznivých podmienok na zvyšovanie odbornej úrovne zamestnancov a na uspokojovanie ich sociálnych potrieb.
· Zaisťovanie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v zmysle príslušných predpisov a vnútorných smerníc.
· Koordinovanie požiadaviek a činností jednotlivých organizačných jednotiek fakulty, spracovanie koncepčných a strategických materiálov fakulty, pre jednotlivé oddelenia dekanátu a zabezpečenie ich plnenia.
· Komunikácia s rektorátom univerzity, inými súčasťami univerzity, s akademickým senátom, inštitúciami, obchodnými partnermi, zástupcami študentskej časti a inými subjektami.
· Rozhodovanie v rozsahu právomoci delegovanej dekanom.
Informácie o výberovom procese
Termín výberového konania: 26.6.2025
Žiadosť uchádzača o zaradenie do tohto výberového konania musí obsahovať:
· písomnú prihlášku do výberového konania,
· profesijný životopis — Europass,
· overené doklady o praxi a vzdelaní (v prípade interných zamestnancov nie je potrebné prikladať overené doklady o praxi a vzdelaní),
· vízia rozvoja pracovísk riadených tajomníkom a stručná písomná predstava uchádzača o riadení hospodárskeho a administratívneho chodu fakulty,
· originál čestného vyhlásenia o spôsobilosti uchádzača na právne úkony a originál čestného vyhlásenia o bezúhonnosti uchádzača (na základe poskytnutých údajov od uchádzača, uvedené zabezpečí Oddelenie ľudských zdrojov).
Forma výberového konania: ústny pohovor prezenčnou formou
Žiadosť o účasť' vo výberovom konaní spolu s požadovanými dokumentami zasielajte najneskôr do 16.6.2025 na adresu FEI STU v Bratislave, Oddelenie ľudských zdrojov, Ilkovičova 3, 841 04 Bratislava a zároveň aj mailom na adresu: sona.mikusova@stuba.sk
Kompletné podmienky a predpoklady k účasti uchádzača na tomto výberovom konaní sú zverejnené v plnom znení na stránke: https://www.fei.stuba.sk/sk/veda-a-vyskum/vyberove-konania.html?page_id=3985
Pracovný režim
Ponúkané výhody
- dovolenka nad rámec Zákonníka práce
Stravovanie zamestnancov, dovolenka nad rozsah Zákonníka práce, pružný pracovný čas, zvýhodnená doba PN, príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie, sociálny fond podľa platnej KZ STU.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
Digitálne zručnosti
- Microsoft Word - Pokročilá
- Microsoft Excel - Pokročilá
- Microsoft Outlook - Pokročilá
- Internet - Pokročilá
Všeobecné spôsobilosti a predpoklady
- Analytické myslenie
- Cieľavedomosť
- Finančná a ekonomická gramotnosť
- Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- Komunikatívnosť
- Kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- Organizovanie a plánovanie práce
- Precíznosť (presnosť)
- Pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
- Rozhodovanie
- Samostatnosť
- Tímová práca
- Tvorivosť (kreativita)
- Vedenie ľudí
Ďalšie požiadavky
Kvalifikačné predpoklady, osobitné kvalifikačné predpoklady a požiadavky:
· Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, výhodou ekonomické, právnické zameranie
· Minimálna požadovaná dĺžka praxe: 15 rokov po získaní vysokoškolského vzdelania II. stupňa, z toho minimálne 10 rokov v oblasti riadenia procesov a vedenia ľudí
· Minimálne 5 rokov praxe pri riadení pracovného kolektívu v štátnej správe, v územnej samospráve alebo vo verejnoprávnej inštitúcii
· Manažérske, organizačné a komunikačné schopnosti
· Znalosť cudzích jazykov - výhodou
· Skúsenosti v oblasti procesného riadenia, riadenia hospodárnosti a kontroly ekonomických ukazovateľov subjektu, ľudských zdrojov, správy registratúry, prevádzky objektov
· Skúsenosti v oblasti tvorby a nastavovania interných predpisov a implementácia do praxe
· Skúsenosti s vedením porád a riadením rôznych kolektívov
· Prehľad v legislatíve, najmä v oblasti verejných inštitúcií, v ekonomickej oblasti, v oblasti ľudských zdrojov
· Skúsenosti s metodickým riadením – výhodou
· Skúsenosti s výkonom verejných funkcií – výhodou
· Skúsenosti v oblasti tvorby a nastavovania interných predpisov a implementácia do praxe - výhodou
Ďalšie kritériá a požiadavky:
· Občianska a morálna bezúhonnosť
· Dynamika a kreativita v rozhodovaní
· Zodpovednosť
· Precíznosť
· Analytické a koncepčné myslenie
· Flexibilita
· Schopnosť tímovej práce
· MS office – pokročilý
· Znalosť IS MAGION – výhodou