Pracovník starstlivosti o klientov - Trnava
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Prijmeme nových kolegov/kolegyne na pozíciu Pracovníka starostlivosti o klientov na pobočku v Trnave.
Naša priorita je spokojnosť klientov. Tvojou hlavnou úlohou bude analyzovať a vyhodnocovať obsah aktuálnych zmlúv, vrátane ich podmienok. Identifikovať riziká a prínosy a navrhovať optimalizácie pre lepšiu efektivitu.
Vyhľadávanie klientov u nás nie je nutné, avšak kľúčovou súčasťou tvojej práce bude priama komunikácia a riešenie potrieb klientov, aj prostredníctvom osobných stretnutí. Preto sú tvoje komunikačné schopnosti nevyhnutné.
V skratke, tvojou náplňou bude starostlivosť o klientov a základná administratíva.
Informácie o výberovom procese
Dovoľujeme si kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Pracovný režim
Ponúkané výhody
Multisport karta.
Zvýhodnené ceny služieb O2.
Zvýhodnené ceny automobilov od AUTOPOLIS.
Zvýhodnené ceny elektronických vizitiek od VIZZ.
Zvýhodnené ceny dovoleniek SATUR, HYDROTOUR.
Flexibilná pracovná doba, rastové pracovné prostredie, kariéra, finančné bonusy, rekreácia, atď...
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa
Vodičské oprávnenie
- Skupina B
Ďalšie požiadavky
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť obsluhy PC, bezúhonnosť, ochota učiť sa, ambicióznosť, ....