Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
Predaj, poskytovanie zákazníckeho servisu a pomoc zákazníkom správne si vybrať tovar a služby. Dosiahnutie spokojnosti zákazníka kvalitou obsluhy a znalosťou predávaného tovaru.
- Tovarový manažment: sleduje a udržuje dostupnosť produktov, optimálne doplňovanie, manipuláciu s tovarom, optimalizáciu skladových zásob, podpora predaja promo akcií. Realizuje zmeny v sortimente zabezpečuje vzhľad oddelenia, vyloženie a aranžovanie tovaru na vysokej úrovni, kontrola cien a správnosti označenia tovaru, prehľad o konkurencii.
- Realizácia inventúry oddelenia, riešenie reklamácií a objednávok zákazníkov. Vystavenie dokladov o kúpe a prevzatí tovaru.
- Flexibilita pri plnení úloh, činnosť sa môže meniť aj v priebehu pracovnej doby podľa potrieb prevádzky predajne.
- Podpora a pomocná ruka pri realizácii nových a inovatívnych podnetov pri vykonávaní pridelených činností.
- Činnosť pri všetkých prácach spojených s chodom predajne podľa pokynov nadriadenej osoby, udržanie čistoty, poriadku a bezpečnosti pri práci na pracovisku.
Pracovný režim
Ponúkané výhody
Stabilná práca v spoločnosti s históriou a dobrým menom.
Zamestnanecká zľava na sortiment a služby ponúkané v našom portfóliu.
Poistenie a ďalšie benefity.
Priateľský a dynamický kolektív.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Nižšie stredné odborné vzdelanie
- Stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Digitálne zručnosti
- Internet - Elementárna
Vodičské oprávnenie
- Skupina B
Všeobecné spôsobilosti a predpoklady
- Analyzovanie a riešenie problémov
- Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
- Komunikatívnosť
- Kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
- Manuálna zručnosť
- Organizovanie a plánovanie práce
- Praktické myslenie
- Technická gramotnosť
- Tímová práca