Referent pre ľudské zdroje a fakturáciu
Údaje o pracovnom mieste
Náplň práce
O nás
Sme tím ľudí, ktorý pracuje v prostredí, kde je tímová spolupráca, empatia a odbornosť každodenným štandardom. Pracujeme srdcom a veríme, že každý človek má právo cítiť sa videný, vypočutý a prijatý.
Koho hľadáme
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý rozumie fakturácii, má skúsenosť s personálnou agendou alebo sa v nej vidí. Oceníme ak máte cit pre medziľudské vzťahy, zvládate administratívu a viete pracovať samostatne aj tímovo.
Čomu sa budete venovať
Fakturácia:
- kompletná starostlivosť o agendu vystavených faktúr voči zdravotným poisťovniam
- práca so zdravotníckymi programami organizácie
- generovanie dávok a ich kontrola podľa požiadaviek zdravotných poisťovní
- zabezpečenie presného a včasného vystavovania faktúr a zaslania do zdravotných poisťovní
- spracovanie kontrolných/chybových protokolov poisťovní k vyfakturovaným dokladom
- vystavovanie dobropisov k vráteným a nezaplateným účtovným dokladom, ich následná oprava a opätovná fakturácia zdravotným poisťovniam
- práca s fakturačným systémom Oberon
- evidencia úhrad, nadlimitných výkonov
Administratíva:
- vytváranie mesačných/štvrťročných reportov/vyúčtovaní voči samosprávnemu kraju, ÚPSVaR, ministerstvu aj v nadväznosti na povinnosti organizácie vyplývajúce z nového zákona o MVO - mimovládne organizácie
- práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, skenovanie, evidovanie a archivácia
- participovanie na úlohách personálneho oddelenia
- správa dochádzkového systému
- starostlivosť o NCZI - Národné centrum zdravotníckych informácií
- evidencia lekárskych prehliadok
- spracovanie agendy súvisiacej s pracovnými cestami - cestovné príkazy
- výpomoc s náborovým procesom rôznych pozícií, zabezpečovanie odborných stáži
- zodpovednosť za prideľovanie OOPP - osobných ochranných pracovných prostriedkov
- príprava kultúrnych, športových a firemných podujatí
- podpora manažmentu, vedúcich oddelení a v neposlednom rade zamestnancov
- rôzne ad hoc úlohy
Informácie o výberovom procese
Zaujala Vás táto ponuka? Dajte nám o sebe vedieť – pošlite nám svoj životopis a pár viet o tom, prečo Vás táto pozícia oslovila. Tešíme sa na Vás.
Vážime si záujem každého uchádzača, avšak kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí postúpia do užšieho výberu. Ďakujeme za pochopenie.
Pracovný režim
Ponúkané výhody
- príspevok na cestovanie do práce
- firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
- vzdelávacie kurzy a školenia
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
- Úplné stredné odborné vzdelanie
- Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
- Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
- Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Dĺžka praxe
Ďalšie digitálne zručnosti
Vodičské oprávnenie
- Skupina B
Ďalšie požiadavky
Hľadáme človeka, ktorý:
- je zanietený pre prácu
- plnohodnotne ovláda prácu s Microsoft Office 365
- vie sa sústrediť na detail
- k práci pristupuje zodpovedne
- má profesionálne vystupovanie a nebojí sa komunikovať
Údaje o zamestnávateľovi
Obchodné meno
IČO
Adresa
Internetová stránka
Charakteristika spoločnosti
Víziou Hospicu Milosrdných sestier, neštátneho zdravotnícke zariadenia (ďalej len „hospic“) je vytvoriť pre nevyliečiteľne chorých pacientov prostredie čo najviac dýchajúce DOMOVom, v ktorom bude každý zomierajúci čo najmenej trpieť a zažije PRIJATIE a láskavú starostlivosť.
Víziou interdisciplinárneho tímu hospicu je byť nástrojom, cez ktorý pocítia pacienti Božiu dobrotu, lásku a nehu,
zvyšovanie kvality posledného obdobia ich života v hospici vďaka individuálnemu prístupu k ich bio-psycho-socio-spirituálnym potrebám.