FINBIZ PRO, s. r. o.

Asistentka riaditeľa

Asistentka riaditeľa
Miesto výkonu práce
Poprad, Slovensko
Práca v kancelárii, po dohode možná práca aj z domu (home office).
Dátum nástupu
Ihneď
Dátum pridania ponuky
24. 6. 2025 (aktualizácia 9. 8. 2025)
Druh pracovného pomeru
Práca na živnosť
Dohoda o pracovnej činnosti
Mzda (v hrubom)
od 1 200 € do 2 000 € za mesiac
Fixná zložka príjmu + Flexibilná mzda - bližšie informácie o zložkách mzdy poskytneme na osobnom pohovore.
Počet voľných pracovných miest
1

Údaje o pracovnom mieste

Náplň práce

Do nášho tímu hľadáme šikovnú, spoľahlivú, komunikatívnu, samostatnú a zodpovednú asistentku riaditeľa, ktorá zabezpečí administratívnu podporu a organizačné záležitosti vedenia spoločnosti.


Tvojou úlohou bude:

  • Komplexná administratíva a organizačná podpora riaditeľa
  • Správa a organizácia pracovného kalendára, plánovanie stretnutí, služobných ciest
  • Správa došlej a odoslanej pošty, vybavovanie telefonických hovorov, mailov
  • V mene spoločnosti komunikácia s klientmi a riešenie ich potrieb a požiadaviek
  • Sprostredkovanie a uzatváranie nových zmlúv s klientmi
  • Príprava podkladov, reportov, prezentácií
  • Spracovanie dokumentov a interných procesov
  • Komunikácia s obchodnými partnermi, klientmi a zamestnancami
  • Administratívne práce spojené s chodom kancelárie
  • Zabezpečenie organizačných úloh spojených s firemnými podujatiami a stretnutiami

Informácie o výberovom procese

Vážení záujemcovia o spoluprácu, kontaktujte nás zaslaním životopisu na e-mail: info@finbizpro.sk. Následne sa vybraným uchádzačom ozveme a dohodneme si osobné pracovne stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.

Pracovný režim

Jednozmenný pracovný režim

Pracovné miesto vhodné aj pre

  • Absolventa
  • Zdravotne postihnutého
  • Rodiča na rodičovskej dovolenke

Ponúkané výhody

  • mimoriadne odmeny za pracovné výkony
  • flexibilný pracovný čas
  • firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
  • vzdelávacie kurzy a školenia

Zamestnanecké výhody, benefity

  • mimoriadne odmeny za pracovné výkony
  • flexibilný pracovný čas
  • možná práca z domu (po dohode)
  • firemné spoločenské alebo športové akcie, teambuildingy
  • vzdelávacie kurzy a školenia (bezplatne)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

  • Stredné odborné vzdelanie
  • Úplné stredné odborné vzdelanie
  • Úplné stredné všeobecné vzdelanie (gymnázium)
  • Vyššie odborné vzdelanie
  • Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
  • Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
  • Vysokoškolské vzdelanie tretieho stupňa

Jazyky

  • Slovenský - Vysoká: C1 a C2

Digitálne zručnosti

  • Internet - Vysoká
  • Microsoft Word - Vysoká
  • Microsoft Excel - Vysoká
  • Canva - Pokročilá

Vodičské oprávnenie

  • Skupina B

Všeobecné spôsobilosti a predpoklady

  • Analytické myslenie
  • Analyzovanie a riešenie problémov
  • Asertivita
  • Cieľavedomosť
  • Empatia
  • Finančná a ekonomická gramotnosť
  • Informačná gramotnosť
  • Iniciatívnosť
  • Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • Komunikatívnosť
  • Kultivovaný písomný prejav
  • Kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
  • Motivovanie ľudí
  • Ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
  • Organizovanie a plánovanie práce
  • Osobnostný rozvoj
  • Pozornosť
  • Precíznosť (presnosť)
  • Predstavivosť
  • Prezentovanie
  • Pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
  • Rozhodovanie
  • Samostatnosť
  • Sebaistota

Údaje o zamestnávateľovi

Obchodné meno

FINBIZ PRO, s. r. o.

IČO

51881641

Adresa

Námestie Sv. Egídia 11/25, 05801, Poprad, Slovensko

Internetová stránka

Charakteristika spoločnosti

Spoločnosť FINBIZ PRO, s.r.o je založená a vedená profesionálmi dlhodobo pôsobiacimi na finančnom trhu.
Sme súčasťou silnej, stabilnej a rastúcej slovenskej spoločnosti, ktorá je lídrom v technických inováciách a s ktorou zdieľame 20-ročné know-how. Tím spoločnosti je zložený zo skúsených odborníkov a manažérov s niekoľkoročnou praxou, vďaka ktorej sme schopní klientom poskytnúť nadštandardné služby a podporu v každej situácii a oblasti života, ktorej sú finančné riešenia súčasťou. Našim klientom zabezpečujeme finančné riešenia od životného poistenia, cez investície, dôchodky, až po úvery. Cieľom spoločnosti je zabezpečiť klientom ekonomickú stabilitu a prosperitu. Spoločne chránime hodnoty vytvárané klientom tak, aby sa na nás mohol spoľahnúť v každej životnej situácii. Naším klientom zabezpečujeme pravidelný servis a starostlivosť o jeho portfólio zmlúv.

Kontaktná osoba

Pavol Kuna
konateľ spoločnosti
E-mail: [email protected]
Telefón: +421 910 317 082
Súhlas so spracovaním osobných údajov
NTG Services, s. r. o.

Trenčín
Pracovný pomer na dobu neurčitú (Trvalý pracovný pomer)
1 300 € za mesiac
Pridané včera

Bratislava
Pracovný pomer na dobu neurčitú (Trvalý pracovný pomer)
1 200 € za mesiac
Aktualizované 7. 8. 2025

Ďalšie ponuky zamestnávateľa


Čadca, Žilina, Ružomberok, Poprad, Liptovský Mikuláš, Spišská Nová Ves, Martin, Svit
Pracovný pomer na dobu neurčitú (Trvalý pracovný pomer), Práca na živnosť, Dohoda o vykonaní práce, Dohoda o pracovnej činnosti
od 1 000 € do 2 500 € za mesiac
Aktualizované dnes