Dátový analytik pre digitálne produkty (web a mobilné aplikácie)
Munkahely adatai
Munkaköri leírás
Hľadáme analytika/analytičku so zameraním na používateľské správanie na webových stránkach a aplikáciách.
Zaujímajú nás kandidáti, ktorí rozumejú tomu, ako používatelia interagujú s online obsahom, dokážu identifikovať vzorce správania a navrhovať odporúčania na zlepšenie používateľskej skúsenosti či výkonnosti webu.
Pozícia nie je vhodná pre kandidátov zameraných primárne na kampaňovú analytiku (analýza výkonnosti reklamných kampaní, PPC, výkon sociálnych sietí či e-mailových kampaní).
Hľadáme dátového analytika, nie marketingového špecialistu.
Ideálny kandidát má prehľad v projektovom riadení – rozumie kontextu projektu, dokáže efektívne spolupracovať s rôznymi tímami a aktívne prispievať k jeho úspešnej realizácii.
Vašou pracovnou náplňou bude:
- Implementácia a správa analytických nástrojov (GA4, GTM, Hotjar, atď.)
- Vyhodnocovanie správania používateľov a výkonnosti webu/aplikácie
- Vytváranie prehľadov, reportov a dashboardov pre interné tímy
- Identifikácia produktových príležitostí na základe interpretácie dát
- Spolupráca s dizajnérmi a vývojármi na testovaní nových funkcií (napr. A/B testovanie)
- Podpora pri prioritizácii vývoja a tvorbe produktovej roadmapy
Pridajte sa k nám a využite možnosť rásť v profesionálnom prostredí, kde každý nápad a dátový insight majú svoju váhu.
Felkínált előnyök
Práca pre lídra na slovenskom mediálnom trhu je skvelou príležitosťou ukázať, čo je vo vás.
Úspechy treba osláviť – a tie naše oslávime spolu na zamestnaneckých eventoch.
Ak si budete potrebovať oddýchnuť od práce, JOJ PLAY vám v tom určite pomôže.
Je toho ešte viac, ale to si už povieme osobne. Každý dobrý hráč si necháva tromfy na koniec.
Munkavállalói követelmények
Szükséges végzettség
- Teljes középfokú szakvégzettség
- Általános középfokú végzettség
- Felsőfokú szakvégzettség
- Első szintű felsőfokú végzettség
- Második szintű felsőfokú végzettség
- Harmadik szintű felsőfokú végzettség
A gyakorlat hossza
Nyelvek
- Angol - Középhaladó: B1 és B2
További követelmények
Pre úspešné zvládnutie pozície je potrebné spĺňať tieto základné požiadavky:
- Skúsenosti s webovou analytikou (min. 2 roky)
- Znalosť GA4, GTM, Looker Studio / Power BI / iných vizualizačných nástrojov
- Základná znalosť Figma / JIRA
- Skúsenosť so základmi produktového manažmentu (napr. analýza potrieb, návrh funkcií, backlog)
- Schopnosť prepájať kvantitatívne a kvalitatívne dáta do odporúčaní
- Základná znalosť UX princípov a zákazníckeho správania
- Dobré komunikačné schopnosti, samostatnosť a chuť učiť sa nové veci
- Skúsenosti s A/B testovaním
- Schopnosť interpretovať SEO metriky a analýzy (napr. z Google Search Console, Ahrefs, SEMrush, Screaming Frog)
Ak vás táto ponuka zaujala a veríte, že spĺňate väčšinu z uvedených požiadaviek, budeme radi, keď sa nám ozvete a pošlete svoj životopis.
Munkaadó adatai
Vállalkozás neve
Cégjegyzékszám
Cím
A cég jellemzése
JOJ Group je slovenskou mediálnou spoločnosťou, ktorá svoje aktivity rozšírila naprieč televíznym, filmovým a online segmentom. Svoje stabilné postavenie neustále potvrdzujeme, rozbiehame nové projekty a posilňujeme pôsobenie na slovenskom i českom mediálnom trhu.