Administratívny pracovník zákazníckej podpory
+ mesačne variabilná zložka za plnenie cieľov až do výšky 20% základnej mzdy
Munkahely adatai
Munkaköri leírás
- Vybavovanie prichádzajúcich a odchádzajúcich hovorov na zákazníckej linke
- Starostlivosť o zákazníkov a zmluvných partnerov, poradenstvo a rokovania
s odberateľmi, spolupráca so zmluvnými partnermi, technické, cenové a
zmluvné zastrešenie vzťahov
- Administratívne spracovanie došlých otázok a žiadostí
- Registrácia zmlúv a ich dodatkov
- Fakturácia, evidencia platieb a objednávanie tovaru
- Pracovná doba 8,5 hod. podľa harmonogramu v pracovnom čase 08:00 -
17:00 hod.
Felkínált előnyök
- Fixná mzda a motivačné finančné bonusy viazané na dosiahnuté pracovné
výsledky
--Dlhodobý motivačný program - priemerne viac než 4 000 EUR ročne pre každého zamestnanca
- Príspevok na stravovanie plne hradený zamestnávateľom 4,80 EUR
- Dovolenka 25 dní + 2 dni vianočného voľna
- Občerstvenie na pracovisku a teambuildingy
- Stabilná práca v úspešnej a rastúcej skupine JABLOTRON
- Možnosť využitia rekreačných objektov – chát v atraktívnych turistických
oblastiach
- Školenia na náklady spoločnosti a možnosť kariérneho rastu
- Práca v malom tíme s dynamicky sa vyvíjajúcimi procesmi
- Zľava na nákup produktov/služieb holdingu
-Možnosť využitia Jablochát
Munkavállalói követelmények
Szükséges végzettség
- Teljes középfokú szakvégzettség
- Általános középfokú végzettség
- Felsőfokú szakvégzettség
- Első szintű felsőfokú végzettség
További követelmények
- kandidát s ukončeným stredoškolským vzdelaním
- zručnosti používateľa PC
- spoľahlivosť a aktívny prístup
- skúsenosti s telefonickou komunikáciou so zákazníkmi vítané
- dobré komunikačné zručnosti
- pozícia je vhodná aj pre absolventov