Pracovník starstlivosti o klientov - Trnava
Munkahely adatai
Munkaköri leírás
Prijmeme nových kolegov/kolegyne na pozíciu Pracovníka starostlivosti o klientov na pobočku v Trnave.
Naša priorita je spokojnosť klientov. Tvojou hlavnou úlohou bude analyzovať a vyhodnocovať obsah aktuálnych zmlúv, vrátane ich podmienok. Identifikovať riziká a prínosy a navrhovať optimalizácie pre lepšiu efektivitu.
Vyhľadávanie klientov u nás nie je nutné, avšak kľúčovou súčasťou tvojej práce bude priama komunikácia a riešenie potrieb klientov, aj prostredníctvom osobných stretnutí. Preto sú tvoje komunikačné schopnosti nevyhnutné.
V skratke, tvojou náplňou bude starostlivosť o klientov a základná administratíva.
Tájékoztatás a pályázati eljárásról
Dovoľujeme si kontaktovať iba vybraných uchádzačov.
Munkamód
Felkínált előnyök
Multisport karta.
Zvýhodnené ceny služieb O2.
Zvýhodnené ceny automobilov od AUTOPOLIS.
Zvýhodnené ceny elektronických vizitiek od VIZZ.
Zvýhodnené ceny dovoleniek SATUR, HYDROTOUR.
Flexibilná pracovná doba, rastové pracovné prostredie, kariéra, finančné bonusy, rekreácia, atď...
Munkavállalói követelmények
Szükséges végzettség
- Középfokú szakvégzettség
- Teljes középfokú szakvégzettség
- Általános középfokú végzettség
- Felsőfokú szakvégzettség
- Első szintű felsőfokú végzettség
- Második szintű felsőfokú végzettség
- Harmadik szintű felsőfokú végzettség
Jogosítvány
- B kategória
További követelmények
Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, schopnosť obsluhy PC, bezúhonnosť, ochota učiť sa, ambicióznosť, ....