Referent pre ľudské zdroje a fakturáciu
Munkahely adatai
Munkaköri leírás
O nás
Sme tím ľudí, ktorý pracuje v prostredí, kde je tímová spolupráca, empatia a odbornosť každodenným štandardom. Pracujeme srdcom a veríme, že každý človek má právo cítiť sa videný, vypočutý a prijatý.
Koho hľadáme
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého človeka, ktorý rozumie fakturácii, má skúsenosť s personálnou agendou alebo sa v nej vidí. Oceníme ak máte cit pre medziľudské vzťahy, zvládate administratívu a viete pracovať samostatne aj tímovo.
Čomu sa budete venovať
Fakturácia:
- kompletná starostlivosť o agendu vystavených faktúr voči zdravotným poisťovniam
- práca so zdravotníckymi programami organizácie
- generovanie dávok a ich kontrola podľa požiadaviek zdravotných poisťovní
- zabezpečenie presného a včasného vystavovania faktúr a zaslania do zdravotných poisťovní
- spracovanie kontrolných/chybových protokolov poisťovní k vyfakturovaným dokladom
- vystavovanie dobropisov k vráteným a nezaplateným účtovným dokladom, ich následná oprava a opätovná fakturácia zdravotným poisťovniam
- práca s fakturačným systémom Oberon
- evidencia úhrad, nadlimitných výkonov
Administratíva:
- vytváranie mesačných/štvrťročných reportov/vyúčtovaní voči samosprávnemu kraju, ÚPSVaR, ministerstvu aj v nadväznosti na povinnosti organizácie vyplývajúce z nového zákona o MVO - mimovládne organizácie
- práca s dokumentáciou - zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, skenovanie, evidovanie a archivácia
- participovanie na úlohách personálneho oddelenia
- správa dochádzkového systému
- starostlivosť o NCZI - Národné centrum zdravotníckych informácií
- evidencia lekárskych prehliadok
- spracovanie agendy súvisiacej s pracovnými cestami - cestovné príkazy
- výpomoc s náborovým procesom rôznych pozícií, zabezpečovanie odborných stáži
- zodpovednosť za prideľovanie OOPP - osobných ochranných pracovných prostriedkov
- príprava kultúrnych, športových a firemných podujatí
- podpora manažmentu, vedúcich oddelení a v neposlednom rade zamestnancov
- rôzne ad hoc úlohy
Tájékoztatás a pályázati eljárásról
Zaujala Vás táto ponuka? Dajte nám o sebe vedieť – pošlite nám svoj životopis a pár viet o tom, prečo Vás táto pozícia oslovila. Tešíme sa na Vás.
Vážime si záujem každého uchádzača, avšak kontaktovať budeme len kandidátov, ktorí postúpia do užšieho výberu. Ďakujeme za pochopenie.
Munkamód
Felkínált előnyök
- hozzájárulás a munkába járáshoz
- céges társadalmi vagy sportesemények, csapatépítések
- oktatási tanfolyamok és képzések
Munkavállalói követelmények
Szükséges végzettség
- Teljes középfokú szakvégzettség
- Általános középfokú végzettség
- Első szintű felsőfokú végzettség
- Második szintű felsőfokú végzettség
A gyakorlat hossza
Egyéb digitális készségek
Jogosítvány
- B kategória
További követelmények
Hľadáme človeka, ktorý:
- je zanietený pre prácu
- plnohodnotne ovláda prácu s Microsoft Office 365
- vie sa sústrediť na detail
- k práci pristupuje zodpovedne
- má profesionálne vystupovanie a nebojí sa komunikovať
Munkaadó adatai
Vállalkozás neve
Cégjegyzékszám
Cím
Internet cím
A cég jellemzése
Víziou Hospicu Milosrdných sestier, neštátneho zdravotnícke zariadenia (ďalej len „hospic“) je vytvoriť pre nevyliečiteľne chorých pacientov prostredie čo najviac dýchajúce DOMOVom, v ktorom bude každý zomierajúci čo najmenej trpieť a zažije PRIJATIE a láskavú starostlivosť.
Víziou interdisciplinárneho tímu hospicu je byť nástrojom, cez ktorý pocítia pacienti Božiu dobrotu, lásku a nehu,
zvyšovanie kvality posledného obdobia ich života v hospici vďaka individuálnemu prístupu k ich bio-psycho-socio-spirituálnym potrebám.